Řekli o mě …

Doc. Mgr. Jan Stejskal, Ph.D. – děkan Filozofická fakulta UPOL

Jiří Vévoda mne oslovil krátce po mém zvolení – vlastně ještě dříve, než jsem se stal děkanem. Byl tak úplně prvním z kolegů děkanů, které jsem poznal. Měl samozřejmě především starost o svou fakultu a hledal pro ni podporu, současně však byl vždy ochoten nabídnout svou pomocnou ruku. Za těch několik společně odsloužených let se nám, spolu s dalšími kolegy děkany, podařilo lecčeho dosáhnout (třeba loňské “kohezní” podpory našich zaměstnanců) – jen díky tomu, že jsme se drželi vzájemné podpory, respektu vůči rozdílnosti našich fakult a zejména dobré vůle. Tu Jiří Vévoda vždy měl a i proto s ním spolupracuji rád.

Doc. JUDr, Václav Stehlík, LL.M.,Ph.D.

Doc. JUDr. Václav Stehlík, LL.M.,Ph.D. – děkan Právnická fakulta UPOL

Velmi si vážím dlouhodobě korektních a přátelských vztahů s Fakultou zdravotnických věd. Dosavadní jednání s panem děkanem Vévodou byla vždy věcná a konstruktivní ve snaze najít společná řešení – řešení, která budou co nejlepší jak pro jednotlivé fakulty, tak i pro univerzitu jako celek.

Doc. PhDr. Vojtech Regec, Ph.D.  – děkan Pedagogická fakulta  UPOL
Na spolupráci s Jirkom Vévodom si vážim jeho hlboký a úprimný záujem o dianie na fakulte aj celej univerzite. Oceňujem jeho otvorenosť, prehľad o kľúčových témach, ochotu počúvať rôzne názory a hľadať spoločné riešenia. Práve vďaka takémuto prístupu sa darí vytvárať prostredie, ktoré podporuje spoluprácu a rozvoj akademickej komunity.

Ing. Hana Naiclerová , MBA, poslankyně PSP ČR.

Doktora Vévodu jsem měla možnost poznat jako člověka s pevným charakterem a skutečným zájmem o lidi kolem sebe. Naše spolupráce byla vždy profesionální, konstruktivní, vždy lidsky velmi příjemná. Vážím si jeho schopnosti věcně diskutovat, hledat a nacházet řešení či nabídnout pomocnou ruku tam, kde je potřeba.

Studenti: ukázky z evaluací:

 

  • Hodiny etiky prebiehali v pokojnej atmosfére. Pán dekan si vypočul naše názory, rešpektoval naše názory a dával nám rady. Zamýšľali sme sa nad rôznymi témami a porovnávali naše myšlienky, názory.
  • Oceňuji otevřenost, vytvoření atmostféry pro vyjádření svých postojů a názorů. Vyučujíci měl přehled v daném předmětu, poskytl přínosné materiály a propojil tenhle předmět i s dějinami (shodli jsme se, že by nám nepřekažela přednáška o Velké francouzské revoluci).
  • Vlivem nabitého rozvrhu lze očekávat, že studenti už v sedm hodin večer nebudou taka ktivní jako v ranních hodinách, avšak pan děkan má velmi hezký přístup k nám studentům a snažil se a rozmluvil nás i přes značné úsilí, což cením.
  • Velmi se mi líbil přístup pana děkana, kdy se snažil, abychom spíše nad problematikou přemýšleli než abychom bez zamyšlení projížděli prezentace.
  • Velice oceňuji lidský přístup, zábavné vedení výuky.
  • Přístup ke studentům, zajímavé pohledy na věc, schopnost přimět studenti nad tématem přemýšlet,
  • Byla jsem ráda za diskuzi, za možnost vyjádřit vlastní názor. (Což v žádném jiném předmětu nemáme) Pan děkan, se k nám chová, oproti některým vyučujícím, jako k dospělým a sobě rovným. U něj, jako jednoho z mála poznáte, jak by měla fungovat vysoká škola. Že to není základka.